גלו את התועלת והיתרונות

Discover

Learn

Enjoy

Explore

צפו בתרשימי המחקרים

משתתפי הניסוי שסבלו מכולסטרול גבוה ותרגלו את טכניקת המדיטציה הטרנסנדנטלית הפחיתו במידה ניכרת את רמת הכולסטרול שלהם בהשוואה לקבוצת הביקורת. לא נעשו שינויים בדיאטה. מקור:

Journal of Human Stress 5: 24-27, 1979.

התרשים הקודם אינדקס התרשימים התרשים הבא
הבא: תקציר היתרונות והתועלת

דף הבית | גלו | לימדו | תיהנו | חקרו
מהרישי, המייסד | מדיטציה טרנסנדנטלית במבט חטוף | עשר סיבות מדוע אתם צריכים ללמוד
מה אומרים המודטים | מה אומרים המחקרים | מדוע תכנית המדיטציה הטרנסנדנטלית ייחודית | מדריך מקורות

האתר הרשמי של תכנית המדיטציה הטרנסנדנטלית - כיצד והיכן לומדים

כל הזכויות שמורות © לאגודה הבינלאומית למדיטציה בישראל
רח' וייסבורג 17 תל-אביב